در بازدید دورهای از دفتر توسعه آموزش دانشکده علوم توانبخشی مطرح شد؛
حفظ اولویت آموزش در تمام تحولات نسلی دانشگاههای علوم پزشکی
مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایران اولین بازدید دوره ای دفاتر توسعه آموزش در سال 1404را به صورت حضوری در دانشکده علوم توانبخشی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران،در ابتدا این جلسه دکتر اسماعیل ابراهیمی_ رئیس دانشکده علوم توانبخشی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، بر اولویت آموزش نسبت به سایر وظایف دانشگاههای علوم پزشکی اشاره و بر پایبندی مسئولین آموزش به قوانین و مقررات آموزشی در دانشکده علوم توانبخشی تأکید داشت.
در ادامه، دکتر محمد حسینزاده_ مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزشی پزشکی دانشگاه، رئوس برنامههای سال جاری مرکز را برای مسئولین و کارشناسان دفاتر توسعه تشریح کرد و از حاضرین جلسه خواست که ابهامات و چالشهای خود را بیان کنند و پیرامون این موارد گفتگو شد.
دکتر مهدی دادگو_ معاون آموزش دانشکده علوم توانبخشی نیز بار دیگر خاطر نشان کرد: آموزش در تمام تحولات نسلی دانشگاه باید اولویت باشد.
در بخش دیگر جلسه دکتر ریحانه محمدی_ مسئول ارزشیابی اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران توضیحاتی در مورد ارزشیابی اساتید در سامانه طبیب ارائه داد و بر انجام ارزشیابی به موقع و دقیق از سوی فراگیران و اعضای هیئت علمی تأکید کرد.
مریم جلالی_مسئول دفتر توسعه دانشکده علوم توانبخشی نیز گزارشی از فعالیت یک ساله دفتر توسعه دانشکده ارائه کردکه فعالیت های انجام شده مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
وی به شرح کامل فعالیت های دفتر توسعه آموزش از جمله نحوه ارزشیابی برنامه درسی، اعضای هیات علمی و دوره های آموزشی ویژه اعضای هیات علمی و فعالیت های کمیته دانشجویی پرداخت.
دکتر مهرناز زارعی – مدیر واحد کمیته دانشجویی مرکز مطالعات و توسعه آموزشی پزشکی دانشگاه گزارشی از وضعیت و فعالیتهای کمیته دانشجویی برای حاضرین شرح داد.
در پایان جلسه، پس از پرسش و پاسخ، گفتگو و هماندیشی، مسئولین و کارشناسان دفاتر توسعه بر اهمیت رسمیسازی و تقویت ساختار سازمانی دفاتر توسعه تأکید کردند و از رئیس مرکز مطالعات خواستار پیگیری این موضوع شدند.
گفتنی است، بازدید از کلینیکهای گروه شنوایی شناسی و گفتار درمانی با همکاری دکتر فرنوش جارالهی و دکتر ریحانه محمدی انجام شد.
کامنت