در آستانه «روز جهانی اهدای خون» و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مسئولیتپذیری اجتماعی، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در اقدامی پیشگامانه، ضمن بازدید علمی از پژوهشگاه سازمان انتقال خون، به عضویت طرح «سپاس» (اهدای سلولهای بنیادی خونساز) درآمدند.
به همت کمیتههای تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی گرمی، ایران و بوشهر و با همکاری «ویوا آکادمی»، کارگاه آموزشی تخصصی با محوریت همکاریهای بینالمللی پژوهشی برگزار میشود.
کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان، در راستای توانمندسازی پژوهشگران، دوره جامع آموزشی «صفر تا صد استخراج مقاله ISI از پایاننامه با کمک هوش مصنوعی» را برگزار میکند.
مرکز تخصصی توانبخشی غدیر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران،رئیس دانشکده علوم توانبخشی، مسئولان حوزه سلامت، خیرین و جمعی از اساتید افتتاح شد؛ مرکزی که با مشارکت خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران راهاندازی شده و قرار است حلقه مفقوده خدمات توانبخشی در جنوب تهران را تکمیل کند.