زینب دمیرچی

سمت: کارشناس مسئول کلینیک
تلفن: ۲۲۲۲۸۰۵۱  داخلی:۱۵۶

 

 

 

 

 

 

 

 

فاطمه عبدلی نسب

سمت: کارشناس مسئول کلینیک 

شرح وظایف :

  • ارزیابی و مشاوره مراجعین جدید کلینیک در صورت عدم وجود مربیان کارآموزی طی سال تحصیلی و اعلام نتیجه به مسئول پذیرش جهت ثبت نام در لیست انتظار و تکمیل فرم مراجعه بار اول
  • نظارت بر بهداشت فضای اتاق­های کلینیک و وسایل کمک آموزشی موجود در کلینیک
  • بررسی و پی­گیری کمبودهای وسایل کمک آموزشی در کلینیک
  • نظارت بر نحوه­ی کاربری دانشجویان  از ابزار کمک آموزشی و نظم اتاق­های درمان کلینیک دانشکده و پرونده­ها و تحویل گرفتن پروفایل­های دانشجویان در زمان لازم
  • عضویت در کمیته بالینی و همکاری با اعضاء محترم کمیته در امور بالینی گروه
  • مسولیت روابط عمومی دپارتمان: دریافت اخبار مرتبط با گروه  و ارسال آن برای مدیر­گروه
  • مسولیت پی­گیری امور و نیازهای مربوط به آزمایشگاه  و اطلاع­رسانی به مدیر گروه جهت پی­گیری
  • پی­گیری تعمیر و اصلاح سیستم مدار بسته
  • تحویل و باز پس­گیری ابزار مورد نیاز مثل voice recorder از دانشجویان کارشناسی در کلینیک و سایر وسایل مورد نیاز دانشجویان کارشناس ارشد و دکتری در انجام تحقیق
  • همکاری با اعضای هیئت علمی بر حسب ضرورت نیاز به کارشناس
  • سرپرستی کارآموزی بالینی دانشجویان در صورت نیاز به سرپرست
  • رابط گروه با اداره آموزش در زمان برگزاری امتحانات و انجام  امور محوله در این زمینه
  • انجام امور محوله از طرف مدیر گروه

تلفن: ۲۲۲۲۸۰۵۱ داخلی ۳۱۹     

 

 

 

 

 

 مریم شاکرزاده

سمت: مسئول پذیرش کلینیک 

شرح وظایف : 

  •   انجام امور محوله از طرف مدیر گروه
  •    ثبت پیش نویس اقلام مورد نیاز گروه
  •    ثبت نام اولیه مراجعین در دفتر پذیرش
  •   پی گیری و ثبت اطلاعات بیماران در فرم بار اول مراجعه­ شامل تمام مراجعینی که توسط اعضای هیئت علمی یا هر درمانگر دیگری مورد بررسی قرار می­ گیرند
  •   راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین و تعیین وقت پذیرش اولیه و تنظیم برنامه درمانی با هماهنگی سرپرستان بالینی
  •   انجام امور مربوط به  تکثیر فرم ها و سایر اوراق مورد نیاز
  •    صدور قبض مراجعین(تطبیق کدهای خدمات گفتاردرمانی با فعالیت انجام شده) و استفاده از دستگاه POS
  •     همکاری با کمیته بالینی و سرپرستان کارآموزی دانشجویان شامل:

1 - هماهنگی با مربیان خارج از دانشکده جهت ارجاع دانشجویان به مراکز جهت کارآموزی بالینی

2- برنامه ریزی مراجعین در برنامه دانشجویان در شروع ترم و بین ترم جهت کارآموزی بالینی

3- تماس تلفنی با مراجعین جهت هماهنگی برنامه درمانی دانشجویان در طول ترم

4- تهیه پیش نویس درخواست لوازم مورد نیاز کلینیک و ارسال از طریق اتوماسیون برای مدیر گروه

5- پیگیری حضور مراجعین و کوشش برای بهبود ارتباطی با مراجعین

  •  همکاری با اداره آموزش طبق امور محوله از طرف مدیر گروه
  • همکاری با کارشناس مسئول کلینیک برای حفظ و نظم وسایل و اموال کلینیک
  •  اطلاع رسانی و هماهنگی با اساتید برای جلسات
  •  هماهنگی با همکاران خدمات برای بهبود محیط کلینیک
  •  حداکثر استفاده از تجهیزات رایانه­ای و مخابراتی و نهایت کوشش در استفاده بهینه از منابع با رعایت صرفه ­جویی                                      

تلفن: ۲۲۲۲۸۰۵۱  داخلی: ۱۶۰-۱۶۱

Template settings