
زینب دمیرچی
سمت: کارشناس مسئول کلینیک
تلفن: ۲۲۲۲۸۰۵۱ داخلی:۱۵۶

فاطمه عبدلی نسب
سمت: کارشناس مسئول کلینیک
شرح وظایف :
- ارزیابی و مشاوره مراجعین جدید کلینیک در صورت عدم وجود مربیان کارآموزی طی سال تحصیلی و اعلام نتیجه به مسئول پذیرش جهت ثبت نام در لیست انتظار و تکمیل فرم مراجعه بار اول
- نظارت بر بهداشت فضای اتاقهای کلینیک و وسایل کمک آموزشی موجود در کلینیک
- بررسی و پیگیری کمبودهای وسایل کمک آموزشی در کلینیک
- نظارت بر نحوهی کاربری دانشجویان از ابزار کمک آموزشی و نظم اتاقهای درمان کلینیک دانشکده و پروندهها و تحویل گرفتن پروفایلهای دانشجویان در زمان لازم
- عضویت در کمیته بالینی و همکاری با اعضاء محترم کمیته در امور بالینی گروه
- مسولیت روابط عمومی دپارتمان: دریافت اخبار مرتبط با گروه و ارسال آن برای مدیرگروه
- مسولیت پیگیری امور و نیازهای مربوط به آزمایشگاه و اطلاعرسانی به مدیر گروه جهت پیگیری
- پیگیری تعمیر و اصلاح سیستم مدار بسته
- تحویل و باز پسگیری ابزار مورد نیاز مثل voice recorder از دانشجویان کارشناسی در کلینیک و سایر وسایل مورد نیاز دانشجویان کارشناس ارشد و دکتری در انجام تحقیق
- همکاری با اعضای هیئت علمی بر حسب ضرورت نیاز به کارشناس
- سرپرستی کارآموزی بالینی دانشجویان در صورت نیاز به سرپرست
- رابط گروه با اداره آموزش در زمان برگزاری امتحانات و انجام امور محوله در این زمینه
- انجام امور محوله از طرف مدیر گروه
تلفن: ۲۲۲۲۸۰۵۱ داخلی ۳۱۹
مریم شاکرزاده
سمت: مسئول پذیرش کلینیک
شرح وظایف :
- انجام امور محوله از طرف مدیر گروه
- ثبت پیش نویس اقلام مورد نیاز گروه
- ثبت نام اولیه مراجعین در دفتر پذیرش
- پی گیری و ثبت اطلاعات بیماران در فرم بار اول مراجعه شامل تمام مراجعینی که توسط اعضای هیئت علمی یا هر درمانگر دیگری مورد بررسی قرار می گیرند
- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعین و تعیین وقت پذیرش اولیه و تنظیم برنامه درمانی با هماهنگی سرپرستان بالینی
- انجام امور مربوط به تکثیر فرم ها و سایر اوراق مورد نیاز
- صدور قبض مراجعین(تطبیق کدهای خدمات گفتاردرمانی با فعالیت انجام شده) و استفاده از دستگاه POS
- همکاری با کمیته بالینی و سرپرستان کارآموزی دانشجویان شامل:
1 - هماهنگی با مربیان خارج از دانشکده جهت ارجاع دانشجویان به مراکز جهت کارآموزی بالینی
2- برنامه ریزی مراجعین در برنامه دانشجویان در شروع ترم و بین ترم جهت کارآموزی بالینی
3- تماس تلفنی با مراجعین جهت هماهنگی برنامه درمانی دانشجویان در طول ترم
4- تهیه پیش نویس درخواست لوازم مورد نیاز کلینیک و ارسال از طریق اتوماسیون برای مدیر گروه
5- پیگیری حضور مراجعین و کوشش برای بهبود ارتباطی با مراجعین
- همکاری با اداره آموزش طبق امور محوله از طرف مدیر گروه
- همکاری با کارشناس مسئول کلینیک برای حفظ و نظم وسایل و اموال کلینیک
- اطلاع رسانی و هماهنگی با اساتید برای جلسات
- هماهنگی با همکاران خدمات برای بهبود محیط کلینیک
- حداکثر استفاده از تجهیزات رایانهای و مخابراتی و نهایت کوشش در استفاده بهینه از منابع با رعایت صرفه جویی
تلفن: ۲۲۲۲۸۰۵۱ داخلی: ۱۶۰-۱۶۱