• 1401/09/19 - 13:07
  • - تعداد بازدید: 107
  • - تعداد بازدید کنندگان: 99
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک معاون پژوهشی دانشکده علوم توانبخشی به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش

معاون پژوهشی دانشکده علوم توانبخشی در پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را تبریک گفت.

8655.mp3 پیام تبریک معاون پژوهشی دانشکده علوم توانبخشی به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی؛ دکتر افسون حسنی مهربان­_ معاون پژوهشی دانشکده در پیامی هفته پژوهش و فناوری را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش کشور تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است.

بنام خداوند جان و خرد

هفته پژوهش را خدمت همه تلاشگران در عرصه پژوهش در سراسر کشور  به ویژه اساتید و دانشجویان گرامی دانشکده علوم توانبخشی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این هفته فرصت مناسبی است تا با توجه بیشتر به مقوله تحقیق و اهمیت آن به ویژه در حوزه های مختلف توانبخشی تامل بیشتری کرده و با در نظر داشتن اولویت های مورد نیاز جامعه خود در جهت حل مشکلات و رفع نیاز دریافت کنندگان خدمات توانبخشی گام های موثری برداریم.

در چند سال اخیر علیرغم شیوع کرونا و پیامدهای ناشی از آن پاره ای از طرح های پژوهشی دچار تاخیر و گاهی تغییرات عمده شده ، اما خوشبختانه با چاره اندیشی اساتید و اعضا تیم های پژوهشی و تلاش مجدانه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از این مشکل گذر کردیم و نه تنها بسیاری از طرح ها به پایان رسید بلکه دریچه های نوین نظیر "توانبخشی از راه دور" نیز در پایان نامه های دانشجویی و طرح های تحقیقاتی مورد توجه قرار گرفت و به اجرا درآمد. که این جنبه از تحقیق، نشانه روحیه جستجوگر و سرسخت پژوهشگر در به انجام رساندن تحقیقات با کیفیت و به روز می باشد.

امید است در سایه الطاف الهی، حمایت مسئولین و تلاش اساتید و دانشجویان، در سال های آتی نیزجهت کاهش موانع پژوهشی و اجرای تحقیقات با کیفیت جهت ارتقا سطح سلامت جامعه و خدمت رسانی بهتر گام های موثری برداریم.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,دانشجویی
  • کد خبر : 8655
:
کلیدواژه ها
زهرا بدری
خبرنگار

زهرا بدری

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings