• 1403/02/11 - 20:20
  • - تعداد بازدید: 63
  • - تعداد بازدید کنندگان: 53
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد

دکتر ابراهیمی گفت: معلّمی نماد عظمت انسان‌های فداکار و پاک‌باخته‌ای است که صحنه‌های باشکوهی از رسالت تعلیم و تربیت را در تاریخ خلق کرده‌اند.

332116.mp3 پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی؛ دکتر ابراهیمی رئیس دانشکده علوم توانبخشی با صدور پیامی دوازدهم اردیبهشت ماه روز استاد را به اعضای هیئت علمی دانشکده تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

  بسمه تعالی

انسان دو نوع معلم دارد: آموزگار و روزگار! هرچه با شیرینی از اولی نیاموزی، دومی به تلخی به تو می‌آموزد. اولی به قیمت جانش و دومی به قیمت جانت.

معلّمی نماد عظمت انسان‌های فداکار و پاک‌باخته‌ای است که ذره ذره وجودشان مملو از عشق و ایثار است و صحنه‌های باشکوهی از رسالت تعلیم و تربیت را در تاریخ خلق کرده‌اند.

همانا اساتید گرانقدر، فرزانگان عاشقی هستند که هستی خود را در راه تعلیم خوبی‌ها فدا نموده و با عزمی راسخ به رسالت مقدس خویش وفادار مانده و از صمیم قلب در راستای ارتقاء علمی و معنوی فرزندان عزیز این مرز و بوم جهادگونه تلاش می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و پاسداشت مقام والای معلم و استاد، روز استاد را به تمامی پویندگان راستین وادی علم، معرفت و دانایی، به‌ویژه اعضای محترم هیئت علمی دانشکده علوم توانبخشی، صمیمانه تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی یکایک آنان را از درگاه پروردگار متعال مسألت می‌نمایم.
امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشید.
 

      دکتر اسماعیل ابراهیمی

   رئیس دانشکده علوم توانبخشی

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,دانشجویی,کارکنان,اعضاءهیئت علمی,اخبار
  • کد خبر : 332116
:
کلیدواژه ها
زهرا بدری
خبرنگار

زهرا بدری

Template settings