• 1401/06/15 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 191
  • - تعداد بازدید کنندگان: 185
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
کسب رتبه سوم رویداد تکتون توسط دانشجویی شنوایی شناسی

دانشجویی شنوایی شناسی دانشکده علوم توانبخشی، رتبه سوم رویداد تکتون را کسب کرد

دانشجویی شنوایی شناسی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران، موفق به کسب رتبه سوم در رویداد تکنولوژی آموزش علوم پزشکی شد .

5013.mp3 دانشجویی شنوایی شناسی دانشکده علوم توانبخشی، رتبه سوم رویداد تکتون را کسب کرد
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی؛ کسب رتبه برتر دومین رویداد تکتون به درسا سعادتی_ دانشجوی رشته شنوایی شناسی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پرشکی ایران تعلق گرفت.
 دکتر حوریه محمدی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و دبیر تکتون آموزش پزشکی  بیان کرد: این رویداد در چند مرحله  و با استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه، افراد برگزیده آموزش پزشکی، حوزه کارآفرینی و فناوری در سطح کشور، کارکنان دانشگاه و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی برنامه ریزی و اجرا شد.
وی گفت: امید است اولین رویداد تکتون آموزش پزشکی در کشور بتواند با برگزاری مستمر و به صورت دو زبانه ، مخاطبین بیشماری را در سطح داخلی و بین المللی جلب کند و با اشتراک گذاشتن توان علمی و فناورانه کشور در حوزه آموزش پزشکی؛ گامی در راستای  مرجعیت علمی ایران و ارتقاء سطح آموزش پزشکی برداشته شود. 
 
دکتر پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقش دانشگاهها در راستای بقا ، بهادادن به کار آفرینی با مرجعیت علوم پزشکی اشاره کرد.
در ادامه دکتر ابوالفضل باقری فرد؛ معاون آموزشی وزارت بهداشت با خلاقانه خواندن نامگذاری این رویداد اظهار کرد: کیفیت آموزش پزشکی خط قرمز ما است و توسعه آموزش پزشکی باید بر زیرساختهای کیفی پیگیری شود. 
دکتر باقری فرد تصریح کرد:دوران کووید فرصتی مناسب برای اعتلای تکنولوژی نوین در آموزش پزشکی بود.
 
شایان ذکر است در این رویداد 67 تیم از سراسر کشور شرکت کردند که 10 تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و سرانجام 3 تیم منتخب شدند.
درسا سعادتی - دانشجوی رشته شنوایی شناسی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پرشکی ایران با طرح ایده نرم افزار جامع پوشش بالینی با مشاوره دکتر سید جلال ثامنی موفق به کسب رتبه سوم این رویداد شد.
 گفتنی است زهرا نجاتی فر و آیلار هشترودی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین با برنامه بازی جدی با رویکرد ارتقا آموزش و مهارت های رشته مدیریت خدمات بهداشتی/ درمانی رتبه اول  و طاهره نجفی با ایده کسب و کار شبیه ساز زایمان  مقام سوم این رویداد را بدست آورد.
 
تکتون رویداد فناوری آموزشی است که در آن صاحبان ایده، متخصصان برنامه نویسی و مهارتهای گرافیکی در کنار هم جمع می شوند تا برای مشکلات مربوط به فناوری در حوزه آموزش پیشنهاداتی ارائه دهند و در نهایت حامیان، ایده های برگزیده را تا تجاری سازی و ورود به بازار کار پشتیبانی و حمایت  کنند.
  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 5013
:
کلیدواژه ها
زهرا بدری
خبرنگار

زهرا بدری

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings