• 1402/10/14 - 08:13
  • - تعداد بازدید: 169
  • - تعداد بازدید کنندگان: 135
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جشن کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، جشن کوثر برگزار شد.

321695.mp3 برگزاری جشن کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی؛ این مراسم با همت گروه فرهنگی دانشکده با حضور دکتر اسماعیل ابراهیمی_ رییس دانشکده، اساتید،کارکنان و دانشجویان روز چهارشنبه 13 دی ماه در سالن شهید کنزی برگزار شد.

دکتر ابراهیمی با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن به بیان اهمیت و ارزش وجودی زن در نظام اسلام و توجه و احترام ائمه اطهار از جمله پیامبر اکرم (ص) بر شان و منزلت زنان پرداخت .

در ادامه حاج آقا طبری نماینده نهاد رهبری دانشکده ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، شهادت سردار قاسم سلیمانی، یاد و خاطره این شهید بزرگ و سایر شهدا را گرامیداشت و در خصوص ویژگی های شخصیتی و نقش حضرت فاطمه (س) سخنرانی کرد.

 دکتر بهنوش وثاقی_ نماینده امور بانوان دانشکده گفت: مادران نقش اساسی در تربیت فرزندان صالح و تحویل به جامعه به عنوان رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه را دارند . سپس گزارش کوتاهی از برنامه هایی که برای بانوان انجام شده را بیان کرد.

 دکتر راحله مروج مجری برنامه، با  اجرای زیبا و دکلمه خوانی حال و هوای خاصی به فضای مراسم بخشید.

همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع، مسابقه و تجلیل از کارمندانی که نام زیبای ” فاطمه و زهرا ” را داشتند از دیگر بخش های این جشن  بود.

گفتی است: در ابتدای مراسم معاون اداری و معاون دانشجویی با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر روز زن و مادر را به کارمندان و دانشجویان خانم تبریک گفتند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,دانشجویی,کارکنان,اعضاءهیئت علمی,اخبار
  • کد خبر : 321695
:
کلیدواژه ها
زهرا بدری
خبرنگار

زهرا بدری

تصاویر

Template settings