• 1402/11/01 - 12:55
  • - تعداد بازدید: 120
  • - تعداد بازدید کنندگان: 92
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ایران از مرکز تحقیقات دانشکده علوم توانبخشی

رییس دانشکده گفت: تجهیز، تعمیر ابزار و لوازم آزمایشگاهی یکی از ضروری ترین نیازها است، که باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر دانشکده می شود.

322544.mp3 بازدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ایران از مرکز تحقیقات دانشکده علوم توانبخشی

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی؛ دکتر رضا فلک _ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به همراه معاونین و کارشناسان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه روز شنبه  30 دی ماه 1402 از مرکز تحقیقات توانبخشی، مرکز نوآوری و سالن همایش 260 نفره دانشکده علوم توانبخشی بازدید کردند.

این بازدید با هدف معرفی، بررسی چالش ها و ارائه راهکارها مرکز تحقیقات دانشکده با حضور دکتر اسماعیل ابراهیمی_ رییس دانشکده، معاونین معاونت ها، مدیران گروه ها و اعضای هیئت علمی صورت گرفت.

دکتر ابراهیمی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از دکتر فلک، مشکلات مرکز تحقیقات دانشکده را بیان کرد.

وی با اشاره به این مطلب که دانشکده  علوم توانبخشی موفق به کسب رتبه اول  پژوهشی در بین دانشکده های توانبخشی کشور شده است، گفت:تجهیز، تعمیر ابزار و لوازم آزمایشگاهی و همکاری بیشتر معاونت تحقیقات با مرکز تحقیقات یکی از ضروری ترین نیازها است که باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر دانشکده می شود.

ابراهیمی در پایان افزود: امیدواریم دانشکده مثل گذشته شاهد اتفاقات خوب علمی و آموزشی و پژوهشی باشد .

در ادامه دکتر محمد رضا پوراحمدی _ معاون پژوهشی مرکز با ارائه گزارش از عملکرد یکساله مرکز تحقیقات به معرفی مرکز، دستاوردها ،موانع و مشکلات این مرکز پرداخت.

سپس دکتر مریم هنردوست_ سرپرست مدیریت هماهنگی مراکز تحقیقات دانشگاه گفت: طرح ها باید در قالب هسته های پژوهشی موجود اجرا شوند تا مراکز شاخص بتوانند در فیلد مشخصی مرجعیت داشته باشند.

دکتر زهرا کردلو_ معاون مدیر امور تحقیقات و فناوری دانشگاه اظهار داشت: طرح های بالاتر از سقف در صورت داشتن توجیه علمی به شرط ثبت در سامانه پژوهشیار پذیرفته می شوند.

 از دیگر  موارد مطرح شده مسئله طولانی بودن فرآیند صدور کد اخلاق و ضرورت وجود سیستم رجیستری ثبت بیماری توسط حاضرین در این جلسه  بود، که در خصوص کد اخلاق دکتر فلک خاطر نشان کرد: موارد به صورت مکتوب به معاونت تحقیقات و فناوری اعلام شود.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,دانشجویی,کارکنان,آموزشی,اعضاءهیئت علمی,اخبار
  • کد خبر : 322544
:
کلیدواژه ها
زهرا بدری
خبرنگار

زهرا بدری

تصاویر

Template settings