• 1402/01/09 - 10:54
  • - تعداد بازدید: 91
  • - تعداد بازدید کنندگان: 90
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعلام ساعت کاری واحدهای ستادی تهران و واحدهای استانی در سال جدید

ساعت کاری واحدهای ستادی مستقر در تهران و واحدهای استانی در سال 1402 از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

12986.mp3 اعلام ساعت کاری واحدهای ستادی تهران و واحدهای استانی در سال جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ با عنایت به تصویب نامه هیئت وزیران ساعت آغاز به کار واحدهای ستادی (دستگاه های اجرایی ملی) مستقر در شهر تهران در سال جدید به صورت شناور از ساعت 7 الی 9 و واحد های استانی 7 صبح است.

بر اساس این تصویب نامه در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل بوده و دارای فرزند در مقاطع پیش دبستان و دبستان هستند، دستگاه های اجرایی در تعامل با یکدیگر مکلفند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافقت کنند. همچنین  کارکنان زن سرپرست خانوار دارای شرایط بالا نیز مشمول این حکم هستند.

ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت رسان آموزشی، بهداشتی و...) در تمامی استان ها در ماه مبارک رمضان نیز به صورت شناور، از ساعت 7 تا 9 صبح بوده و این ساعت در روزهای بعد از شب های قدر، 9 صبح خواهد بود.

گفتنی است، در مواردی که مطابق این تصویب نامه ساعت آغاز به کار ادارات شناور در نظر گرفته شده، لازم است روسای ادارات ستادی و استانی به گونه ای برنامه ریزی و نظارت کنند که ساعات کار شناور، هیچ خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 12986
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings