هفته آینده در دانشگاه ؛ برگزاری سلسله وبینارهای تخصصی بهداشت روان
مرکز مشاوره معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه در راستای ارتقای سلامت روان کارکنان و با هدف ارائه آموزشهای تخصصی، سه وبینار علمی را در هفته آینده برگزار میکند. این برنامهها با حضور اساتید برجسته روانشناسی و درمانگران حوزه تروما، زوجدرمانی و خانوادهدرمانی ارائه خواهد شد.
برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران
دومین جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف برنامهریزی برای ایام محرم و مراسمهای دانشجویی برگزار شد و طی آن ضمن بررسی جزئیات مراسمات مذهبی ماه محرم، در خصوص جشن فارغالتحصیلی دانشجویان و طرح «روپوش سفید» تصمیمگیری شد.
طنین نوای «زیارت عاشورا» در دانشکده علوم توانبخشی
در آستانه فرارسیدن ماه محرمالحرام، آیین سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۱۰ روز و با هدف فرهنگ عاشورایی و بهرهمندی از فیوضات معنوی، در نمازخانه دانشکده علوم توانبخشی برگزار میشود.
نخستین حضور داوطلبانه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در پویش ملی اهدای سلولهای بنیادی
در آستانه «روز جهانی اهدای خون» و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مسئولیتپذیری اجتماعی، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در اقدامی پیشگامانه، ضمن بازدید علمی از پژوهشگاه سازمان انتقال خون، به عضویت طرح «سپاس» (اهدای سلولهای بنیادی خونساز) درآمدند.
فرصتی طلایی برای ارتقای سطح پژوهشی: برگزاری کارگاه ملی «چطور با پژوهشگران خارجی همکاری کنیم
به همت کمیتههای تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی گرمی، ایران و بوشهر و با همکاری «ویوا آکادمی»، کارگاه آموزشی تخصصی با محوریت همکاریهای بینالمللی پژوهشی برگزار میشود.
برگزاری دوره جامع «صفر تا صد استخراج مقاله ISI از پایاننامه با کمک هوش مصنوعی
کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان، در راستای توانمندسازی پژوهشگران، دوره جامع آموزشی «صفر تا صد استخراج مقاله ISI از پایاننامه با کمک هوش مصنوعی» را برگزار میکند.
افتتاح مرکز تخصصی توانبخشی غدیر در بیمارستان شهدای هفتم تیر؛
افتتاح مرکز تخصصی توانبخشی غدیر در بیمارستان شهدای هفتم تیر؛ گامی برای تکمیل زنجیره درمان تا توانبخشی در جنوب تهران
مرکز تخصصی توانبخشی غدیر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران،رئیس دانشکده علوم توانبخشی، مسئولان حوزه سلامت، خیرین و جمعی از اساتید افتتاح شد؛ مرکزی که با مشارکت خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران راهاندازی شده و قرار است حلقه مفقوده خدمات توانبخشی در جنوب تهران را تکمیل کند.